Suriname here I come! - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Femke Lohuis - WaarBenJij.nu Suriname here I come! - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Femke Lohuis - WaarBenJij.nu

Suriname here I come!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

23 November 2008 | Nederland, Denekamp

Lieve familie,vrienden, bekenden, buren, collega's en mensen die mee luisteren via de radio! ;)

Hier dan mijn eerste bericht uit het mooie witte Denekamp (de eerste en de laatste sneeuw die ik dit jaar zie!)

Woensdag is het dan zover, om 6 uur vertrek ik uit Denekamp en om 11 uur vlieg ik naar Suriname, Paramaribo.

Vol verwachting klopt ons hart...
welk onderwerp zullen we krijgen we voor ons onderzoek?
waar komen we terecht?
hoe zijn de mensen daar?
hebben we warm water om te douchen? :P


Liefs Femke



  • 23 November 2008 - 20:29

    Linda:

    Hey meid!!

    Ik ben lekker de eerste die een reactie gaat schrijven...geloof ik..

    HEEL VEEL PLEZIER IN SURINAME....we zullen je missen!!

    Maar eerst nog tot morgen!!

    Liefs Linda

  • 23 November 2008 - 20:34

    Linda:

    ow....zie net dat ik helemaal niet de eerste ben...

  • 24 November 2008 - 15:35

    Carlijn Lohuis:

    ik mis je nu al....

  • 24 November 2008 - 16:17

    Joris:

    hey meissie, veel plezier daaro en we houwe contact he!

    kussss

  • 24 November 2008 - 18:04

    Leonie:

    Heej Femke!

    Ik wens je heel veel plezier en succes daar in het verre Paramaribo!

    Ik blijf hier druk in NL, tot Maart en dan zit ik hopelijk ook in het buitenland;) Belgie, maar das niet zo ver als jou!

    Groetjes van Ron en mij.

    We houden je site in de gaten!

  • 25 November 2008 - 13:11

    Jolien:

    Ha lieve zus!

    Ik ben supertrots dat mijn grote zus dit avontuur aangaat en dat je op al je vragen een zo positief mogelijk antwoord krijgt..!

    Liefs je zusje

  • 25 November 2008 - 13:41

    Manon:

    Heee Meis!!

    Heel erg veel plezier en succes daar! En niet te vergeten: Succes met het volproppen van je koffertt!! Ik zal voor je duimen dat de vlucht goed gaat en dat jullie bij aankomst lekker kunnen douchen MET warm water!!

    Ik zal je luide stem missen op de dinsdagochtend en niet vergeten: ik houd je in de gaten ;)

    Liefs Mnon

  • 25 November 2008 - 15:23

    Petra:

    heey Fem,

    wat een leuk bericht :P
    ik hoop dat je een leuke tijd hebt en dat we nog veel leuke berichten van je krijgen!!

    Liefs Petra

  • 25 November 2008 - 16:27

    Esther:

    Femke,

    Gelukkig, morgen is het weer een stuk beter dan de laatste dagen. Ik heb net nog gekeken.....en wat het warme water om te douchen, wat maakt het uit het is toch lekker warm daar.
    Een hele fijne vlucht en we blijven je volgen.

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Liz en Esther

  • 26 November 2008 - 11:40

    Wilma En Hans:

    Hay Femke,
    Jij boft, gaat lekker overwinteren! Warm water heb je niet eens nodig met die hoge temperaturen daar.
    Hou je haaks en succes.
    Groeten uit Beuningen.

  • 26 November 2008 - 22:27

    Madelon :

    Hey Femke !
    We hopen dat je een goede vlucht hebt gehad en wensen je heel veel succes daar. Een heel mooie tijd gewenst!
    We zullen je missen bij Aveleijn.
    groetjes van Madelon en Marian

  • 27 November 2008 - 14:55

    Danielle En Gerard:

    hoi femke heb je een mooie reis gehad. en een mooie verblijf plaats hier is verder alles goed veel plezier enn pas goed op julie zelf.kusjes van ons allemaal

  • 27 November 2008 - 15:27

    Mama:

    Hoi lieve schat.

    Voor jou is het nu 12.15 uur in Suriname, eigenlijk ben je nog maar een paar uur uit bed. Heb je goed geslapen?
    Ik mis je nu al heel erg maar dat moet ik misschien niet te vaak zeggen, is ook niet leuk voor jou.
    Maar gisteren op schiphol toen je door de poort was en we alleen nog maar konden zwaaien besefte ik pas dat je zolang weg gaat.
    Ik hoop dat we veel contact houden via deze site en via de mail.
    Zelfs papa had gisteren buikpijn en we zijn maar vroeg naar bed gegaan.Nu we weten dat je goed bent over gekomen is dat al een hele gerustelling.
    We hopen gauw wat van je te horen. Dikke kus mij.

  • 27 November 2008 - 15:30

    Annie:

    Hoi Femke,

    Ik moet mijn naam natuurlijk wel bij het berichtje zetten want het lijkt een beetje of bovenstaand berichtje van Martijn afkomstig is.
    Maar hij is dus van mama.

    Groetjes mama

  • 27 November 2008 - 15:37

    Indy:

    hoi femke ik heb hele mooie steentjes in mijn haren weden dat jij ze ook heel mooi vind.veel liefs en ik mis je kusjes INDY

  • 28 November 2008 - 15:24

    Annie:

    hallo allemaal,

    Bij deze wil ik even zeggen dat Femke geen internet verbinding heeft in haar kamer en op zoek is naar een internetcafe.
    Ze is goed over gekomen. De rest zal ze jullie wel vertellen in een volgend bericht.

    Groetjes Annie.

  • 28 November 2008 - 17:20

    Linda En Roel:

    hoi meissie!!

    Zie in het berichtje van je mams staan dat je goed bent overgekomen en dat je op zoek bent naar een internetcafe...GELUKKIG!!

    Het is wel raar hoor...normaal zag ik je ook wel een paar dagen niet, maar toch...

    Hier is niet veel veranderd...ja goed..ik heb de eerste keer werken erop zitten en ik heb de papieren getekend bij ZON..maar verder..gewoon nat en koud..BAH!! Wat dat betreft ben ik wel jaloers op je!!!

    Hoop dat je snel een internetcafe hebt gevonden...dan kunnen we hier in het koude kikkerlandje je avonturen volgen!!

    Liefs Linda..en Roel..
    (en Senne..die is nl op visite..weekendje..)

  • 29 November 2008 - 08:28

    Marieke:

    Ha Femke!

    Hoe is 't daar in Suriname? Mooi dat je goed bent overgekomen!
    En ben je al onder de koude douche geweest? ;)
    Ik hoop dat je snel een berichtje kunt plaatsen want ik ben wel heel nieuwsgierig haha!

    Liefs Marieke

  • 29 November 2008 - 18:03

    Ymke:

    Ha Femke,
    Mooi om te horen dat je goed bent overgekomen! Ik wens je heel veel succes en plezier in Suriname. Ik ben benieuwd naar je verhalen en hou je site in de gaten!
    Liefs Ymke

  • 14 December 2008 - 17:43

    Lidy :

    hai femke gehoord dat alles goed is met jou hier is het koud ben wel een beetje jaloers op je volgende week zondag gaan we met de hele fam naar de kerstmarkt hou je goed spreek je nog wel weer

    groetjes lidy kamphuis

  • 19 December 2008 - 18:16

    Petra Prosz:

    Hoi Femke,

    Vanuit het sombere Denekamp wens ik je fijne dagen en een gelukkig 2009...

    Liefs Petra Prosz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Denekamp

Femke

Actief sinds 21 Nov. 2008
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 24514

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: